مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-05اقتصادي

آغاز پیش ثبت نام اربعین و اعلام شرایط


کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) تاکید کرد با توجه به عدم اعلام موضع رسمی دولت عراق تا این لحظه، دریافت مشخصات متقاضیان در مرحله پیش ثبت نام به هیچ وجه به معنای قطعیت در تشرف متقاضیان نیست و تصمیم گیری در این خصوص منوط به مجوز رسمی دولت عراق .

- کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) تاکید کرد با توجه به عدم اعلام موضع رسمی دولت عراق تا این لحظه، دریافت مشخصات متقاضیان در مرحله پیش ثبت نام به هیچ وجه به معنای قطعیت در تشرف متقاضیان نیست و تصمیم گیری در این خصوص منوط به مجوز رسمی دولت عراق و ستاد مرکزی اربعین خواهد بود.

در حالی که هنوز موضع عراق درباره اربعین در شرایط کرونایی امسال اعلام نشده، کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین زمان و شرایط پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت کربلا در اربعین را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عراق هنوز درباره اربعین و حضور زائران ایرانی در این کشور اعلام وضعیت نکرده است و ابراهیم رییسی، رییس جمهور نیز روز گذشته تاکید کرد: برگزاری مراسم اربعین منوط به موافقت دولت عراق و اعلام شرایط پذیرش زوار از جانب این کشور است.

بدون تردید در صورت موافقت کشور میزبان کسانی می توانند به زیارت اربعین مشرف شوند که با تایید وزارت بهداشت و درمان هر دو دُز واکسن کرونا را زده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام اربعین و اعلام شرایط

آغاز پیش ثبت نام اربعین و اعلام شرایط