مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-05سياسي

سهم قشر ضعیف از یارانه انرژی 1.2 و قشر ثروتمند 25 درصد است


براساس گزارش سازمان برنامه و بودجه سال 98 حدود 900 هزار میلیارد تومان یارانه به بخش انرژی تخصیص یافته که سهم دهک ضعیف جامعه 1.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز پارلمان گفت: امروز دیگر مدیریت دولتی نوین که با کلیدواژه هایی همچون کوچک سازی، برونسپاری گسترده، نیروهای کار قراردادی و امثال آن شناخته می شود، بیش از هر زمان دیگری در نظام اداری کشور مشهود است.

  نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار د اشت: در این میان مفهوم کوچک سازی به عنوان مشهورترین ویژگی این رویکرد به کاهش تعداد کارکنان دولت بدون کاستن از حجم وظایف آنها تغییر یافته و حقیقت این است که نظام اداری در کوچک سازی بروکراسی ناکام بوده و صرفاً به بروکراسی سایه تبدیل شده و حجیم عظیم و نامعلومی از کارکنان دولت پشت بروکراسی آن پنهان شده و همین امر برآورد آمار دقیق از کارکنان و بعضاً نظارت و پاسخگویی را دچار خدشه کرده است.

  وی افزود: با این همه شاید اکنون و پس از گذشت چهارده سال از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری ضرورت دارد از خود بپرسیم که محصول این رویکرد چه بوده است؟ آیا دولت اثربخشی داشته ایم؟ آیا دولت عادلانه تر و منصفانه تری داشته ایم؟ آیا اعمال دولت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم قشر ضعیف از یارانه انرژی 1.2 و قشر ثروتمند 25 درصد است

سهم قشر ضعیف از یارانه انرژی 1.2 و قشر ثروتمند 25 درصد است