مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-05سياسي

اعلام جزییات ثبت نام و شرکت در پانزدهمین دوره تجلیل از «نوگلان حسینی»


دبیرخانه پانزدهمین دوره تجلیل از «نوگلان حسینی» جزییات برگزاری این دوره از جمله ثبت نام دانش آموزان و مهلت ارسال ویدئو را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پانزدهمین دوره آیین تجلیل از نوگلان حسینی همچون سنوات گذشته به همت فرهنگسرای اندیشه، با همکاری شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش آموزی شهر تهران، خانه مداحان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اتحادیه انجمن دانش آموزی و بسیج مداحان برگزار می شود که فراخوان آن مصادف با ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان منتشر شد.

 این ویژه برنامه سابقه ای نزدیک به 15 سال در فرهنگسرای اندیشه داشته و در راستای گسترش فرهنگ عزاداری حسینی و تعمیق عشق به اهل بیت علیهماالسلام تلاش می کند.

نوگلان حسینی امسال نیز با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور برگزار خواهد شد و با انتشار فراخوان از علاقه مندان دعوت می کند تا در این آیین بزرگ دینی و مذهبی شرکت کنند.

  ناصر امین زاده، مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 و رییس فرهنگسرای اندیشه، حمید عسگری را به عنوان دبیر اجرایی پانزدهمین آیین نوگلان حسینی معرفی کرد.

عسگری ضمن معرفی جزییات ثبت نام دانش آموزانی که می توانند در این رویداد شرکت کنند، گفت: دانش آموزان پسر در تمامی مقاطع و پایه های تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات ثبت نام و شرکت در پانزدهمین دوره تجلیل از «نوگلان حسینی»

اعلام جزییات ثبت نام و شرکت در پانزدهمین دوره تجلیل از «نوگلان حسینی»