مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-05اقتصادي

لزوم برچیده شدن شبکه ریلی بین شهرهای کاشان و آران و بیدگل


زیرساخت های طبیعی دشت کاشان کشش و ظرفیت های خاصی دارد و ساخت شبکه ریلی در هر منطقه ای بدون در نظر گرفتن استانداردهای زیست محیطی و جغرافیایی کاری بیهوده و اشتباه است.

- ایسنا/اصفهان یک متخصص برنامه ریزی محیطی گفت: زیرساخت های طبیعی دشت کاشان کشش و ظرفیت های خاصی دارد و ساخت شبکه ریلی در هر منطقه ای بدون در نظر گرفتن استانداردهای زیست محیطی و جغرافیایی کاری بیهوده و اشتباه است.

امیر فخرآبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از شرکت های صنعتی منطقه، تصمیم به ساخت خط ریلی خصوصی در نوش آباد و شمال دشت کاشان دارد، اما باید بدانیم که اکوسیستم دشت کاشان در زیرچکمه های توسعه ناهمگون، بی نظم و خارج از توان و ظرفیت تهدید می شود.

وی افزود: بیش از یک دهه است که با برگزاری همایش های متعدد نسبت به بحران مدیریت آب، کمبودهای طبیعی، عدم مدیریت و توسعه نادرست تا مباحث متعدد زیست محیطی دیگر توسط کارشناسان هشدار داده شده است، اما گوش شنوایی نیست و کلام ما برای برخی خوش نیامده است.

یک متخصص برنامه ریزی محیطی، تصریح کرد: زیرساخت های طبیعی منطقه کاشان، از منظر بستر و زیربستر لیتوسفری مشخصا نوع کانی و ذات و نوع آرایش پیوند عناصر، مجموع ذات شاکله و پراکندگی این عناصر در ارتباط با عوامل دیگر، وضعیت اتمسفری مشخصا وضعیت آب و هوایی و ریزش های جوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برچیده شدن شبکه ریلی بین شهرهای کاشان و آران و بیدگل

لزوم برچیده شدن شبکه ریلی بین شهرهای کاشان و آران و بیدگل