مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-05حوادث

دو زن سارق در مراغه دستگیر شدند


فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری دو زن سارق که با همکاری همدیگر به فروشگاه های محدوده کلانتری 12 دستبرد می ‎زدند، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری دو زن سارق که با همکاری همدیگر به فروشگاه های محدوده کلانتری 12 دستبرد می ‎زدند، خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت کسبه ی محدوده بازار، در خصوص وقوع چند فقره سرقت کش روی از مغازه ها و فروشگاه های بازار، تیمی از ماموران کلانتری 12 موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های فنی و تخصصی ماموران پلیس، مشخص شد که سرقت ها از سوی دو زن سارق حرفه ای که تحت پوشش خریدار به فروشگاه ها وارد می شوند، صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله با هماهنگی های انجام شده تیمی از ماموران کلانتری به همراه کارکنان زن این کلانتری با کار اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی دو سارق زن را حین سرقت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به همراه اقلام مسروقه، به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهمان دستگیر شده که دو خواهر بودند در تحقیقات اولیه پلیسی و با مشاهده مستندات پلیس و در مواجهه با مالباختگان لب به اقرار و اعتراف گشوده و به 11 فقره سرقت از مغازه های بازار اعتراف که در بازرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو زن سارق در مراغه دستگیر شدند

دو زن سارق در مراغه دستگیر شدند