مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-05پزشكي

مرکز درمان جهاد دانشگاهی استان مرکزی درصدد راه اندازی کلینیک آسم، آلرژی و دیابت


رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی از پیگیری جهت راه اندازی کلینیک های آسم، آلرژی و دیابت در مجموعه درمانی این نهاد خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی از پیگیری جهت راه اندازی کلینیک های آسم، آلرژی و دیابت در مجموعه درمانی این نهاد خبر داد.

علی اصغر غفاری زاده 13 شهریور در جریان بازدید معاون درمان علوم پزشکی اراک از مجموعه درمانی این نهاد با اشاره به پیگیری راه اندازی کلینیک پوست و زیبایی در مجموعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی اظهار کرد: سلول های بنیادی در جوانسازی پوست و رفع بیماری های پوستی اثربخش هستند و تلاش داریم که در این راستا به موضوع سلول درمانی ورود کنیم که در حال مطالعه زیرساخت ها جهت مهیا کردن امکانات هستیم.

وی با اشاره به اشتراکات موجود بین مرکز درمان ناباروری و آزمایشگاه ژنتیک، گفت: در این راستا تلاش شد که آزمایشگاه ژنتیک به عنوان یکی از دغدغه ها و اولویت های مهم جهاد دانشگاهی استان مرکزی کار خود را آغاز کند و این مهم محقق شد.

غفاری زاده با بیان اینکه در صدد ارتقای کیفی فعالیت ها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی و افزایش نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص هستیم که خوشبختانه بخشی از این امر محقق شده است، افزود: با حمایت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی می توان مطالعات و پژوهش های تخصصی و ارتقای کمی و کیفی خدمات و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان جهاد دانشگاهی استان مرکزی درصدد راه اندازی کلینیک آسم، آلرژی و دیابت

مرکز درمان جهاد دانشگاهی استان مرکزی درصدد راه اندازی کلینیک آسم، آلرژی و دیابت