مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-05اقتصادي

افزودن منابع جدید برای رفع مشکل آب ارمغانخانه و 9 روستای بخش قره پشتلو


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این آب آشامیدنی شهر ارمغانخانه به همراه 9 روستای دیگر از طریق یک حلقه چاه آب با ظرفیت 17 لیتر بر ثانیه تامین می شد، - علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تزریق منابع جدید آبرسانی به مجتمع قره پشتلو، آب آشامیدنی پایدار در این مجتمع برقرار می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این آب آشامیدنی شهر ارمغانخانه به همراه 9 روستای دیگر از طریق یک حلقه چاه آب با ظرفیت 17 لیتر بر ثانیه تامین می شد، عنوان کرد: با افزوده شدن منابع جدید، مشکل تامین آب در این روستاها رفع می شود.

وی با اشاره به اینکه روستاهای مشکین، جلیل آباد، قشلاق، باغ و گلّجه به همراه شهر ارمغانخانه از جمله روستاهایی هستند که تحت پوشش مجتمع آبرسانی قره پشتلو قرار دارند، بیان کرد: با فعالیت این مجتمع کمبود آب در این روستاها رفع می شود.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه چاه آب جدید قره چریان با دبی 15 لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری می شود، بیان کرد: این اقدام آب آشامیدنی پایدار، بهداشتی و سالم را برای مجتمع آبرسانی قره پشتلو به ارمغان می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزودن منابع جدید برای رفع مشکل آب ارمغانخانه و 9 روستای بخش قره پشتلو

افزودن منابع جدید برای رفع مشکل آب ارمغانخانه و 9 روستای بخش قره پشتلو