مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-05بين الملل

طرح چهار ستونی نفتالی بنت به بایدن برای مقابله با ایران


«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی برای «کنفرانس رؤسای سازمان های یهودی بزرگ آمریکایی» از تشکیل یک تیم مشترک با واشنگتن برای مقابله با ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در سخنرانی ویدئو کنفرانسی در جمع سران تعدادی از لابی های رژیم صهیونیستی در آمریکا ضمن بازگو کردن مواضع تل آویو علیه ایران، درباره مسائل منطقه و روابط این رژیم با آمریکا صحبت کرد.

طبق گزارش روزنامه به صورت خصوصی و محرمانه (off-the-record) برگزار شد، سخنرانی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخشی از این ، اعلام کرد که او با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار نمی کند برای اینکه او تل آویو را در پرونده ارتکاب جنایات جنگی به دیوان بین المللی کیفری (ICC) کشانده است.

بنا بر گزارش تایمز اسراییل ، بنت در این سخنرانی گفت: به عنوان کسی که کارش را از دنیای تجارت آغاز کرد باید بگویم، وقتی کسی از من شکایت کرد با او آنقدرها هم خوب نخواهم بود .

نفتالی بنت: با محمود عباس دیدار نمی کنم به روایت این رسانه رژیم صهیونیستی، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در توضیح چرایی ملاقات نکردن با رییس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که او نمی خواست درباره اینکه یک دستاورد چشمگیر سیاسی قریب الوقوع است، هیچ گونه توهمی ایجاد نشود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح چهار ستونی نفتالی بنت به بایدن برای مقابله با ایران

طرح چهار ستونی نفتالی بنت به بایدن برای مقابله با ایران