مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-05سياسي

احساس عقب افتادگی آموزشی از دنیا نداریم


رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه از نظر آموزش احساس عقب افتادگی از دنیا نداریم، گفت: ما در دوران کرونا اگر زیر ساخت ها و آمادگی آموزش دیجیتال را نداشتیم، - رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه از نظر آموزش احساس عقب افتادگی از دنیا نداریم، گفت: ما در دوران کرونا اگر زیر ساخت ها و آمادگی آموزش دیجیتال را نداشتیم، در این دو سال به واقع عقب می ماندیم و قطعاً بسیاری از سرمایه های ما تلف می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در مراسم اختتامیه جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال گفت: از زمانی که بحث جشنواره دیجیتال مطرح شد تا برگزاری آن حدود دو ماه به طول انجامید، معمولاً برگزاری این جشنواره ها زمان طولانی تری را می طلبد، اما زمان آماده سازی این جشنواره نسبت به سایر مراسم هایی که برگزار می شود کوتاه تر بود.

باید گفت دانشگاه تهران به دلیل اینکه از سال های قبل با این مسأله درگیر بوده و شیوع ویروس کرونا هم به نوعی این درگیری را تشدید کرده است، آمادگی لازم را برای برگزاری چنین جشنواره ای داشتیم و البته در سطح ملی هم این نیاز حس می شد و این نکته به عنوان یک علامت سوال پیش روی همه بود که شرایط جدید، توسعه علم و دانش و تکنولوژی های نوین و همچنین بحث کرونا چه آینده ای را برای ما رقم خواهد زد؟ وی با بیان اینکه شاید بتوان عصر حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس عقب افتادگی آموزشی از دنیا نداریم

احساس عقب افتادگی آموزشی از دنیا نداریم