مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-05دانش

از ایجاد 11 پژوهشکده تا افزایش طرح های دکتری/ برگزاری 20 رویداد استارتاپی


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: از سال 1396 تا امروز 29 رویداد استارت آپی در زمینه های مختلف در دانشگاه های پیام نور کشور برگزار شده است.

- در قالب گزارش عملکرد معاونت پژوهشی دانشگاه پیام نور منتشر شد از ایجاد 11 پژوهشکده تا افزایش طرح های دکتری/ برگزاری 20 رویداد استارتاپی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: از سال 1396 تا امروز 29 رویداد استارت آپی در زمینه های مختلف در دانشگاه های پیام نور کشور برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی کریمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور درباره گزارش عملکرد این معاونت در چهار سال اخیر توضیح داد: این معاونت در زمینه کارآفرینی و ارتباط با صنعت؛ 10 مرکز نوآوری در استانها در قالب تفاهم نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 71 هسته نوآور در مراکز و واحدهای دانشگاه و همچنین هشت مرکز نوآوری را در قالب همکاری با پارک علم و فناوری در هفت استان راه اندازی کرده است.

وی به شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: طی چهارش سال اخیر؛ 9 شرکت توسط اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور ایجاد شد.

تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی رییس جمهور کریمی تحقق رسالت اجتماعی دانشگاه پیام نور در راستای ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان این دانشگاه را یکی از مهم تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایجاد 11 پژوهشکده تا افزایش طرح های دکتری/ برگزاری 20 رویداد استارتاپی

از ایجاد 11 پژوهشکده تا افزایش طرح های دکتری/ برگزاری 20 رویداد استارتاپی