مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-05اقتصادي

کارگاه های صنایع دستی بازار شمسه قم ساماندهی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: بازار شمسه ظرفیت بالایی برای تولید و عرضه صنایع دستی استان دارد که کارگاه های موجود در آن باید ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا ارجمندی در بازدید از کارگاه های تولید صنایع دستی واقع در بازار شمسه اظهار کرد: بازار شمسه به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر، وجود پارکینگ طبقاتی و اقامت زائرین در هتل ها و مهمانپذیرهای اطراف آن از موقعیت بالایی برای تولید و عرضه صنایع دستی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با بیان این که بازارچه دائمی صنایع دستی از معضلات هنرمندان استان است، ادامه داد: وجود بازار شمسه می تواند برای هنرمندان فرصتی باشد تا تولیدات خود را به جامعه هدف، گردشگران و زائران معرفی کنند.

ارجمندی با اشاره به این که صنایع دستی با حمایت رونق می گیرد، افزود: علاوه بر اعطای تسهیلات با سود کم، باید فضاهای شهری با اجاره بهای ارزان را در اختیار هنرمندان قرار داد.

وی گفت: با شروع کرونا دوران سختی برای هنرمندان صنایع دستی آغاز شد، امید است با انجام واکسیناسیون کرونا و رونق گردشگری، شرایط مطلوب و بهتر شود.

انتهای پیام/2258


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های صنایع دستی بازار شمسه قم ساماندهی می شود

کارگاه های صنایع دستی بازار شمسه قم ساماندهی می شود