مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-05سياسي

توزیع 50 هزار بسته معیشتی در استان فارس


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در رزمایش احسان حسینی 50 هزار بسته غذایی بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این استان توزیع خواهد شد.

- شیراز - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در رزمایش احسان حسینی 50 هزار بسته غذایی بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این استان توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر رزمایش کمک های مومنانه و همدلی اقدامات گسترده ای در راستای توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان انجام شده است.

او با بیان اینکه در امتداد کمک های مومنانه اطعام حسینی، احسان حسینی ویژه ماه صفر سال گذشته بیش از 2 میلیون و 300 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و بیماران کرونایی و بیش از 277 هزار بسته معیشتی توزیع شد، افزود: امسال نیز تا به امروز بیش از 37 هزار بسته و یک میلیون و 30 هزار پرس عدای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

بذرافشان ادامه داد: همچنین 50 هزار بسته معیشتی همزمان با 58 نقطه در استان با همکاری، مراکز نیکوکاری و کمک خیران به ارزش ریالی 400 هزار تومان بین خانواده های تحت پوشش توزیع خواهد شد.

او ارزش کل این بسته های معیشتی را 22 میلیارد و 500 تومان اعلام کرد و گفت: تعداد 233 آشپزخانه در بحث اطعام حسینی تعبیه شده که امسال دو هزار 691 جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توزیع شده و این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار بسته معیشتی در استان فارس

توزیع 50 هزار بسته معیشتی در استان فارس