مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-05سياسي

خاتمی: صاحبان تریبون از کاربرد الفاظی که دور از شأن ملت است خودداری کنند


نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی به مصاحبه روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس اشاره و تاکید کرد: نباید سخنانی دور از شأن ملت ایران از تریبون ها زده شود.

- نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی به مصاحبه روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس اشاره و تاکید کرد: نباید سخنانی دور از شأن ملت ایران از تریبون ها زده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی خاتمی در اخطاری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه صحبت هایی از سوی برخی از همکاران چه در صحن مجلس و چه در قالب مصاحبه ها در رسانه ها منتشر می شود که در شأن ملت ایران و در شأن مجلس شورای اسلامی نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: روز گذشته مصاحبه ای از سوی یکی از همکاران منتشر شد که در شأن ملت ایران نبود و متاسفانه توسط برخی از رسانه ها برحسب تشابه اسمی از نام من و تصویر بنده استفاده شد.

بنده از بیان هرگونه مضامینی دور از شأن ملت ایران اعلام برائت می کنم.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صاحبان تریبون و گروه های مرجع باید در شأن ملت ایران صحبت کنند و در بکارگیری عبارات و کلمات دقت لازم را داشته باشند.

متاسفانه امروز کشور درگیر مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه بوده و شیوع گسترده کرونا و فشار اقتصادی مشکلات را بر مردم دو چندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی: صاحبان تریبون از کاربرد الفاظی که دور از شأن ملت است خودداری کنند

خاتمی: صاحبان تریبون از کاربرد الفاظی که دور از شأن ملت است خودداری کنند