مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-05اجتماعي

تفریح جوانان ایلامی با چاشنی سرطان!/ قلیان یک مخاطره جدی اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش مخاطبان فارس سوژه ای را با عنوان برخورد با عرضه قلیان در اماکن عمومی در سامانه فارس من به ثبت رساندند از این رو خبرنگاران فارس برآن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

این روزها اغلب پارک ها و فضاهای سبز شهری ایلام پاتوق خیل جوانانی شده که قلیان را بهانه ای جبران ناپذیر برای فرصت سوزی دورهمی های دوستانه خود انتخاب کرده و در پس این رفتار تهدید آمیز و خانمان سوز، چهره سبزگون پارک ها را نازیبا کرده است.

این روزها در کنار پارک ها و خیابان های ایلام که عبور می کنیم در هر گوشه و کناری، جوانان کم سن و سال و خانواده هایی را می بینیم که در کنار هم نشسته و قلیانی را در میان گپ و گفت هایشان مهمان کرده اند؛ قلیانی که دست به دست می چرخد و نفس های پارک ها را تنگ و تنگ تر می کند تا سلامت شهروندان ایلامی را به خطر بیندازد.

گسترش استعمال قلیان در خیابان ها، پارک ها و اماکن عمومی بدون توجه به مضرات آن معضلی است که همواره مسوولان حوزه بهداشت و درمان تلاش کرده اند در قالب طرح مقابله با عرضه قلیان به جمع آوری این تجهیزات در سطح شهرها بپردازند طرحی که به گفته مسوولان همیشه بعد از نهایت دو هفته اجرا و بعد از آن لغو می شود تا باز این قلیان ها باشند که با بوی دود و صدای قل قل آب محافل را آلوده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفریح جوانان ایلامی با چاشنی سرطان!/ قلیان یک مخاطره جدی اجتماعی است

تفریح جوانان ایلامی با چاشنی سرطان!/ قلیان یک مخاطره جدی اجتماعی است