مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-05سياسي

سرعت تولید فقر و محرومیت از سرعت رفع محرومیت بیشتر شده است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: متاسفانه در سالهای اخیر سرعت فقر و محرومیت بر رفع آن پیشی گرفته که امیدواریم با تغییر رویکردی که در دولت جدید وجود دارد محرومیت به حداقل ممکن برسد.

- ، سردار محمد زهرایی شنبه شب بصورت ارتباط تصویری در مراسم روز فرهنگ فردوس اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران استمرار حرکت عاشوراست و امام راحل مردم را موتور محرکه و عامل اصلی پویایی و بالندگی این انقلاب می دانست.

وی با بیان اینکه در کار جهادی تنبلی و سستی وجود ندارد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه تاکید دارند که کار جهادی ابتدا باید بر روی افراد تأثیر گذار باشد و انسان ساز گردد.

زهرایی تاکید کرد: امروز نوع جنگ دشمن، تاکتیک ها و خاک ریزها تغییر کرده و حتی سعی می کند با نفوذ در لایه های نظام اداری کشور از طریق وضع قوانین دست و پا گیر و سنگ اندازی در مسیر تولید به اهداف خود در جنگ اقتصادی برسد.

رییس بسیج سازندگی کشور افزود: امروز دفاع مقدس نوینی شکل گرفته که سرداران آن تولید کنندگان هستند و همه باید آتش به اختیار در مسیر رونق تولید تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی گروه های جهادی را از دستاوردهای معنوی انقلاب می دانند و شاهد هستیم این عزیزان در عرصه فناوری جهادی در طرح هایی مانند: شهید سلیمانی و بلایای طبیعی و مبارزه با کرونا به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت تولید فقر و محرومیت از سرعت رفع محرومیت بیشتر شده است

سرعت تولید فقر و محرومیت از سرعت رفع محرومیت بیشتر شده است