مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-05دانش

دانشگاه تهران: واکسیناسیون دانشجویان متوقف شد


دانشگاه تهران حدود 45 هزار دانشجو دارد که هنوز بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی شهرستان ها و همچین همه دانشجویان کارشناسی این دانشگاه واکسینه نشده اند.

- معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه تمامی سه هزار دانشجوی ساکن خوابگاه های این دانشگاه واکسینه شده اند، گفت: ما واکسیناسیون دانشجویان دکتری را شروع کرده بودیم که دستوالعمل آمد فعلا متوقف کنید قرار است برنامه جدیدی در این رابطه اعلام کنند.

دکتر سعید حبیبا در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون بر علیه این بیماری مهلک پس از پیگیری های مکرر و هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی تهران و ستاد ملی مبارزه با کرونا موفق شدیم یک پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه تهران راه اندازی کنیم و به این ترتیب تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه که در سامانه ثبت نام کرده بودند واکسینه شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه دوز اول واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران به پایان رسیده است و دوز دوم نیز در حال انجام است، تصریح کرد: در برنامه پیش بینی شده است تا پایان شهریورماه تمامی پرسنل دانشگاه (کارمندان و اعضای هیأت علمی) و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تا پایان آذرماه نیز تمامی دانشجویان مقطع کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران: واکسیناسیون دانشجویان متوقف شد

دانشگاه تهران: واکسیناسیون دانشجویان متوقف شد