مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 02:502021-09-04ورزشي

دیدارهای دوستانه برای حریفان عربستانی استقلال و تراکتور


دو تیم النصر و الهلال عربستان قبل از رویارویی برابر حریفان ایرانی خود در لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای دوستانه ای را برگزار خواهند کرد.

- دو تیم النصر و الهلال عربستان قبل از رویارویی برابر حریفان ایرانی خود در لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای دوستانه ای را برگزار خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از الخلیج، فصل جدید لیگ عربستان چند هفته ای است که آغاز شده و هر تیمی سه بازی انجام داده است.

لیگ همه کشورها به خاطر بازی های ملی تعطیلی شده است.

النصر و الهلال که باید در لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب برابر تراکتور و استقلال به میدان روند برای حفظ آمادگی خود قصد دارند که دیدارهای دوستانه ای برگزار کنند.

الهلال که 9 روز دیگر به مصاف استقلال می رود در بازی دوستانه ای به مصاف الکویت خواهد رفت و النصر هم به مصاف الفیصلی می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که این دو تیم عربستانی باوجود برگزاری لیگ برای حفظ آمادگی بازی دوستانه برگزار می کنند نماینده های ایران نه تنها بازی دوستانه و رسمی ندارند بلکه هنوز تیم خود را برای فصل پیش رو آماده نکرده اند و با مشکلات مدیریتی زیادی مواجه شده اند تا جایی که حتی احتمال استعفای مربیان هم وجود دارد و طبیعی است که در چنین شرایطی شانس بسیار کمی برای صعود به دور بعد دارند و نباید هم از آنها با این وضعیت انتظار معجز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای دوستانه برای حریفان عربستانی استقلال و تراکتور

دیدارهای دوستانه برای حریفان عربستانی استقلال و تراکتور