مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-04سياسي

خورموجی ها به صف شدند؛ سونوگرافی فقط یک روز در هفته


ساعت چهار صبح، هوا تاریک، برخی مسئولان در خواب ناز اما خورموجی ها درب درمانگاه کوثر خورموج مرکز شهرستان دشتی به صف شده اند به امید آن که بتوانند نوبت سونوگرافی بگیرند.

- ایسنا/بوشهر ساعت چهار صبح، هوا تاریک، برخی مسئولان در خواب ناز اما خورموجی ها درب درمانگاه کوثر خورموج مرکز شهرستان دشتی به صف شده اند به امید آن که بتوانند نوبت سونوگرافی بگیرند.

گفته می شود درمانگاه کوثر بسیجیان در کل شهرستان دشتی ای با 85 هزار نفر جمعیت تنها مرکزی ست که پزشک و دستگاه سونوگرافی آن هم تنها برای یک روز در هفته دارد از همین رو خورموجی ها از ساعت چهار صبح درب درمانگاه کوثر خورموج به صف می شوند به امید آن که موفق به گرفتن نوبت شوند.

اگر چه بیمارستان زینبیه خورموج هم دستگاه سونوگرافی دارد، اما طبق اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت، این خدمات با حضور دو پزشک متخصص این رشته در حال انجام بود که دوره تعهد یکی از این پزشکان به پایان رسید و چند روز بعد هم پزشک دیگر به دلیل ابتلا به بیماری به مرخصی استعلاجی رفته و قرار بوده حداکثر تا 26 مرداد بر سر کار حضور بیابد، اما همچنان این پزشک به محل کار برنگشته است و تمام بار بر دوش درمانگاه کوثر است.

مدیر درمانگاه کوثر شهرستان دشتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دسترسی عادلانه به خدمات بهداشت و درمان، یکی از راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خورموجی ها به صف شدند؛ سونوگرافی فقط یک روز در هفته

خورموجی ها به صف شدند؛ سونوگرافی فقط یک روز در هفته