مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 02:302021-09-04اقتصادي

طرح هادی 100 روستای گلستان امسال بازنگری می شود


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به دو برابر شدن اعتبارات طرح هادی در سال جاری گفت: امسال طرح هادی بیش از 100 روستای گلستان بازنگری شده و در 200 روستا اجرای طرح خواهیم داشت.

- ، سید محمد حسینی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: گلستان، استانی حادثه خیز است و در سال گذشته 100 زلزله در استان ثبت شده لذا یکی از فعالیت های اصلی بنیاد مسکن طی هفت ماه گذشته، نوسازی بافت های فرسوده بوده است زیرا 100 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان کم دوام و بی دوام هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: مردم باید برای نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود به بنیاد مسکن مراجعه کنند و از تسهیلات قرض الحسنه 100 میلیون تومانی با بازپرداخت 20 ساله و ضمانت زنجیره ای جهت نوسازی خانه های خود استفاده کنند.

حسینی ادامه داد: در 25 شهر استان که کمتر از 25 هزار نفر جمعیت دارد هم پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی انجام می شود.

وی افزود: در طرح نوسازی که از سال 1384 شروع شده تاکنون 85 هزار واحد در استان نوسازی شده است و امروز شاخص برخورداری از خانه های مقاوم در استان گلستان 57 درصد است که حدود 9 درصد از شاخص کشوری بالاتر است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان اضافه کرد: اگر مردم استقبال بیشتری داشته باشند و برای نوسازی منزل خود اقدام کنند، می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 100 روستای گلستان امسال بازنگری می شود

طرح هادی 100 روستای گلستان امسال بازنگری می شود