مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 23:102021-09-04سياسي

استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی منجر به فردگرایی می شود


مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز تاکید کرد: اگر چه جامعه محصول شبکه ای از اجتماع است اما عدم استفاده صحیح ازنرم افزارهای شبکه های اجتماعی جامعه را به فردگرایی تبدیل می کند.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز تاکید کرد: اگر چه جامعه محصول شبکه ای از اجتماع است اما عدم استفاده صحیح ازنرم افزارهای شبکه های اجتماعی جامعه را به فردگرایی تبدیل می کند.

حسین روزبهی شنبه در کارگاه آموزشی تقویت سواد رسانه و در جمع رابطین سپاه احمد بن موسی(ع)، گفت: شبکه های اجتماعی در عصر مدرن، فرهنگ جهانی شدن را به هم نزدیک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه، روزبهی با اشاره به جنبه ها و اثرات مثبت شبکه های اجتماعی، فرهنگ جهانی شدن را نقطه آغاز تمدن نوین اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان عرصه علم و دانش باید با ورود به شبکه های اجتماعی، فرهنگ جهانی شدن را به جهانی شدن فرهنگ تمدن نوین اسلامی تبدیل و از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز عنوان کرد: قدمت تاریخ ایران، گستره نسل شیعه و فرهنگ غنی اسلام، باید در جهان توسط جوانان زبده عرصه اطلاع رسانی با استفاده از شبکه های اجتماعی به جهان مخابره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی منجر به فردگرایی می شود

استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی منجر به فردگرایی می شود