مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 19:202021-09-04سياسي

تشدید نظارت ها برای مقابله با «لامبدا»


رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: همواره تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در زمینه کرونا با هیچکس تعارف نداریم.

- رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: همواره تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در زمینه کرونا با هیچکس تعارف نداریم.

رضا نفیسی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا پروتکل ها و اطلاعیه های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا درباره جلوگیری از ورود ویروس کرونا از نوع لامبدا به وزارت راه و شهرسازی رسیده است و این وزارتخانه چه اقداماتی در این زمینه انجام خواهد داد، اظهار کرد: همواره تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و خواهیم بود، اما وزارت راه و شهرسازی در حوزه تخصصی دخالتی نخواهد کرد و تنها به دستگاه های اجرایی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل و نظارت بر این بخش کمک می کند.

وی افزود: به عنوان مثال اگر مرزی باید بسته شود، هنگ مرزی یا گمرک این کار را انجام می دهد و وزارت راه و شهرسازی نیز در این زمینه ورود پیدا خواهد کرد و کمک می کند.

اگر برای استقرار نیروها و ناظران در مرزهای کشور، ابنیه یا مکانی نیاز باشد، وزارت راه و شهرسازی آن را در اختیار دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها برای مقابله با «لامبدا»

تشدید نظارت ها برای مقابله با «لامبدا»