مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 17:252021-09-04ورزشي

مراسم استقبال از قهرمان پارالمپیک در بوشهر برگزار شد


آیین استقبال از «امیر خسروانی» قهرمان پارالمپیک توکیو از شهرستان گناوه عصر شنبه با حضور مسئولان در فرودگاه بوشهر برگزار شد.

- ، غلامرضا مهرجو عصر شنبه در آیین استقبال از امیر خسروانی، قهرمان پاراالمپیک در فرودگاه بوشهر با تبریک موفقیت این ورزشکار اظهار داشت: قهرمانی این ورزشکاران در میادین بین المللی حجت را بر ما مسئولان تمام کرد که همه باید با همدلی و همکاری همدیگر به تقویت زیرساخت های ورزشی استان بوشهر به خصوص شهرستان گناوه کمک کنند.

وی گفت: شهرستان گناوه دارای پتانسیل های و استعدادهای زیادی در رشته های مختلف ورزشی است و باید تلاش کرد که سرانه فضای ورزشی در این شهرستان ارتقا پیدا کند.

فرماندار گناوه اضافه کرد: حضور مسئولان در استقبال از این قهرمانان مبین این است که این ورزشکاران افتخار آفریدند و مسئولان نیز در پاسخ افتخار آفرینی آنها با عزم جدی در فراهم کردن بستر و زیرساخت های ورزشی اقدام خواهند کرد.

وی گفت: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و پشتیبانی نماینده محترم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تقویت زیرساخت های ورزشی شهرستان گناوه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: قبل از اعزام این ورزشکار با حضور وی و مربیان جلسه ای در فرمانداری برگزار شد و امروز نیز به پاس افتخار آفرینی این قهرمان برومند یک قطعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال از قهرمان پارالمپیک در بوشهر برگزار شد

مراسم استقبال از قهرمان پارالمپیک در بوشهر برگزار شد