مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-04سياسي

اخلاق خوب شهرها را آباد و بدی ها را ذوب می کند


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اخلاق خوب شهرها را آباد و بدی ها را ذوب می کند، گفت: فرد دارای اخلاق خوب عمر زیادی می کند و روزی زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در جلسه مسؤولان نمایندگی ولی فقیه استان ها در سپاه که یقین گذاشته اند.

وی با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن یکی از دلایل انتخاب ائمه (ع) یقین دائمی است، ابراز داشت: برای رسیدن به یقین دائمی باید هر فردی تفکر، تهذب و توسل داشته باشد.

مهدوی با بیان اینکه کار خیر آن زمانی که به عادت شود تأثیرگذار است، ادامه داد: در مقابل کار بد نیز به همین روش تأثیرگذار است، از این رو ضروری است که توجه کنیم چه رفتاری در وجود ما به عادت تبدیل می شود.

اصلاح عادات رفتاری انسان با دو روش جبر و اختیار ممکن است امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اصلاح عادات رفتاری انسان با دو روش جبر و اختیار ممکن است، اضافه کرد: ابزار قانون و اساتید اخلاق در این زمینه تأثیر بسزایی دارند و برای کشتن نفس همواره باید در برابر دیگران فروتن باشیم که با این روش به اوج کمالات اخلاقی خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه اخلاق خوب شهرها را آباد و بدی ها را ذوب می کند، افزود: فرد دارای اخلاق خوب عمر زیادی می کند و روزی زیادی دارد و کسی که اخلاق خوبی دارد نصف دین خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق خوب شهرها را آباد و بدی ها را ذوب می کند

اخلاق خوب شهرها را آباد و بدی ها را ذوب می کند