مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-04ورزشي

نداشتن بدهی بین المللی و ارائه ضمانت نامه بانکی شروط جذب خارجی ها


نورشرق می گوید باشگاه ها تا زمان مختومه شدن پرونده های بین المللی اجازه خرید بازیکن و مربی خارجی را نخواهند داشت.

- جی پلاس؛ جمشید نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با جذب بازیکن و مربی خارجی گفت: درمورد جذب بازیکنان خارجی باید توضیحاتی داده شود تا نگرش جامعه فوتبال نسبت به این موضوع کامل وجامع باشد.

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که طبق دستورالعمل اگر باشگاه ها بخواهند بازیکن یا مربی خارجی استخدام کنند، صرف نظر از رعایت معیار های فنی و کیفی اعلام شده در دستور العمل فوق الذکر، باید دو شرط را رعایت کرده باشند.

وی ادامه داد: شرط اول نداشتن پرونده منجر به صدور حکم در فیفا، خواه در کمیته وضعیت بازیکنان یا اتاق حل اختلاف فیفاست و شرط دوم ارائه ضمانت نامه بانکی به مدت 12 ماه به مبلغ قراردادی که در صدد عقد آن هستند.

این ضمانت نامه که از سوی یکی از بانک های کشور صادر می شود باید در اختیار سازمان لیگ فوتبال ایران قرار بگیرد تا اطمینان خاطر وجود داشته باشد که باشگاه ها تعهدات مالی خود را ایفا می نمایند.

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بیان کرد: ممکن است باشگاهی نسبت به رایی که به طور مثال از کمیته وضعیت بازیکنان فیفا صادر شده باشد اعتراض کرده و درخواست دهد پرونده در مرحله بالاتری از رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن بدهی بین المللی و ارائه ضمانت نامه بانکی شروط جذب خارجی ها

نداشتن بدهی بین المللی و ارائه ضمانت نامه بانکی شروط جذب خارجی ها