مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 15:052021-09-04سياسي

اکسیژن مهمترین نیاز بیماران کرونایی است


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: در حال حاضر مهم ترین نیاز بیماران کرونایی اکسیژن است که امیدواریم اکسیژن ساز مورد و کپسول اکسیژن موردنیاز استان را تأمین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان قزوین یادآور شد: چنان چه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن به تعداد موردنیاز برسد این امکان وجود دارد مه ظرف مدت 48 ساعت 200 بیمار طی دو روز ترخیص شوند و کادر درمان هم به یک آرامشی برسند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: با توجه به طرح این موضوع شورای شهر قزوین مبلغ 4 میلیارد تومان به امر خرید کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز و اقلام موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده است.

وی با تقدیر از راه اندازی اقدامات مراقبت در منزل توسط دانشگاه علوم پزشکی مطرح کرد: این خدمات با همکاری هلال احمر، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت اداره کل مدیریت بحران استان قزوین به صورت هدفمند باید به کارگیری شود تا بیماران غیر حاد در منزل روند درمان را طی کنند.

این مسئول یا آور شد: در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از دستگاه های فرهنگی به خصوص سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد و سایرین تقاضا می شود از صدور مجوز برنامه های تجمعی پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسیژن مهمترین نیاز بیماران کرونایی است

اکسیژن مهمترین نیاز بیماران کرونایی است