مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-04سياسي

منویات رهبری و سیاست های شورا فصل الخطاب است


مسیر حرکت من به عنوان شهردار گرگان منویات مقام معظم رهبری و سیاست های شورای اسلامی شهر گرگان است، من سابقه کار شورایی دارم و اهمیت هر دو را درک می کنم.

- محمدرضا سبطی که دقایقی پیش توسط اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: از اعتماد اعضای شورای اسلامی هر گرگان سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم خدمتگزار تقدیم شورا خواهیم کرد.

سبطی بیان کرد: این شهر توانمندی های بسیار بالایی دارد که می توان با اجرای طرح های بسیار خوب، قابلیت های شهر را پر رنگ کرد و گرگان را به توسعه بالایی رساند.

وی اضافه کرد: موضوع زیباشناختی و زیباسازی شهر موضوع پر اهمیت بعدی است و بعد از آن اگر عمری باقی باشد در حوزه تقویت نیروهای واکنش سریع عمرانی حرکت خواهیم کرد.

شهردار منتخب گرگان گفت: شهرداری گرگان باید بتواند در حوزه حرکت های عمرانی و توسعه درون افزای محلات اقدامات موثری را اجرایی کند.

وی در پایان از تمام مردم گرگان و اصحاب رسانه که در مسیر پیشرفت گرگان گام بر می دارند تقدیر کرد.

محمدرضا سبطی عصر امروز در چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با کسب 6 رای از 9 رای اعضای شورا به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد، همچنین در این جلسه عیسی مهری دو رای را کسب کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منویات رهبری و سیاست های شورا فصل الخطاب است

منویات رهبری و سیاست های شورا فصل الخطاب است