مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-04سياسي

توزیع 113 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، 113 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز حجت الاسلام عباس موسوی امروز در جمع خبرنگاران   گفت:  بیش از  20 هزار بسته معیشتی فراهم شده که از این تعداد 12 هزار بسته از محل موقوفه صاحب دیوانی و مابقی از سایر موقوفات از فردا در حرم مطهر حضرت  سید علی الدین حسین (ع) از بین نیازمندان توزیع می شود.

وی بیان کرد: توزیع بیش از 10 هزار بن کارت معیشتی، اعزام 5 هزار روحانی بومی و غیربومی، واریز 2 میلیارد تومان بین 4 هزار نفر ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در قالب طرح  تبرکات علوی از جمله فعالیت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اضافه کرد: اهداء 33 میلیارد ریال از محل موقوفات در قالب طرح ارزاق به بیمارستان های می باشد.

موسوی از آزادی 72 زندانی جرائم غیرعمد به ارزش افزون بر 250 میلیون تومان از سوی خیران و  اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد و افزود: حمایت از موسسات خیریه به مبلغ 6 میلیارد ریال، راه اندازی 25 مرکز افق، توزیع 5 سری جهیزیه به ارزش  8 میلیارد و 280 میلیون ریال و نیز توزیع  5 هزار و یکصد بسته مهر تحصیلی به ارزش 521 میلیون تومان میان دانش آموزان در سال گذشته و 5 هزار بسته نیز در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 113 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا

توزیع 113 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا