مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-04اقتصادي

ایجاد 18 هزار شغل در استان کرمان در سال جاری با اجرای طرح های توانمندسازی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان گفت: در سال جاری در زمینه توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی با اجرای 6250 طرح با سرمایه ای بالغ بر 8438 میلیارد ریال در 22 شهرستان استان کرمان کار را دنبال می کنیم که با اجرای این طرح ها 18 هزار .

- ایسنا/کرمان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان گفت: در سال جاری در زمینه توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی با اجرای 6250 طرح با سرمایه ای بالغ بر 8438 میلیارد ریال در 22 شهرستان استان کرمان کار را دنبال می کنیم که با اجرای این طرح ها 18 هزار و 750 نفر مشغول به کار می شوند.

محمدعلی روح اللهی عصر امروز 13 شهریورماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام درخصوص پیشرفت و محرومیت زدایی نقاط محروم اقدامات خاصی انجام داده و در اولین قرارداد طرح توسعه در استان کرمان قرار شد اقدامات محرومیت زدایی و زیربنایی را در شهرستان راور انجام دهد که این تفاهمنامه در سال 95 منعقد شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته مقرر شد شش شهرستان دیگر استان نیز تحت پوشش طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی بنیاد برکت قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 18 هزار شغل در استان کرمان در سال جاری با اجرای طرح های توانمندسازی

ایجاد 18 هزار شغل در استان کرمان در سال جاری با اجرای طرح های توانمندسازی