مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 13:502021-09-04سياسي

راه اندازی کمیته امداد جعفرآباد قم آرزوی 20 ساله ام بود


امام جمعه شهرستان جعفرآباد با ابراز خرسندی از راه اندازی کمیته امداد مستقل در شهرستان جعفرآباد افق های روشن تری برای اشتغال، کمک به محرومان و ستاد زکات این شهرستان نوید داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجه الاسلام حسینعلی دهقانی، امام جمعه شهرستان جعفرآباد با ابراز خرسندی از اینکه به زودی در شهرستان جعفرآباد قم کمیته امداد مستقل راه اندازی می شود گفت: راه اندازی شعبه مستقلی از این نهاد در جعفرآباد قم آروزی 20 ساله ی من بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب زکات در این شهرستان افزود: با راه اندازی شعبه مستقل این نهاد در جعفرآباد و مدیریت قوی در ستاد زکات این شهرستان، افق های بهتر و روشن تری در جمع آوری زکات و کمک به محرومان در این بخش پیش رو خواهیم داشت.

حجه الاسلام دهقانی جعفرآباد را برای اشتغال پایدار و درآمدزایی بسیار ویژه و مناسب عنوان و اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی کمیته امداد مستقل در شهرستان جعفرآباد، شرایط اشتغال جوانان و افراد نیازمند در این شهر بهتر از گذشته شود.

امام جمعه شهرستان جعفرآباد قم از فعالیت قابل تحسین مرکز نیکوکاری مسجد جامع این شهرستان در تأمین سبد غذایی و توزیع غذای گرم بین نیازمندان خبر داد و گفت: علاوه بر اینکه نیازمندان این بخش در دهه ولایت از سبد غذایی 400 هزار تومانی بهره مند شدند، 6 هزار پُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته امداد جعفرآباد قم آرزوی 20 ساله ام بود

راه اندازی کمیته امداد جعفرآباد قم آرزوی 20 ساله ام بود