مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-04سياسي

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینهٔ مصرف آب و برق در چهارمحال و بختیاری


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری از فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینهٔ مصرف آب و برق با تشکیل کارگروه تولید محتوای رسانه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد موسوی ظهر امروز شنبه در کارگروه تخصصی تولید محتوای رسانه ای اظهار داشت: این جلسه حسب تأکید رییس کل دادگستری استان مبنی بر مشارکت همه دستگاه های ذی صلاح تشکیل و هدف آن اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه مصرف صحیح آب و برق است.

وی اظهار کرد: در بحث منابع سطحی و زیرزمینی آب در استان با کمبود مواجه هستیم و این کمبود احتمالاً به تنش هایی منجر خواهد شد و در این جلسه تلاش بر این است با هم اندیشی و تجزیه وتحلیل، راهکارهای پیشگیری و کاهش تنش های احتمالی را بررسی کنیم.

این مقام قضایی گفت: برای مصرف صحیح آب و برق، باید فرهنگ سازی کرده و مردم را به این سمت سوق دهیم چراکه قطعاً صرفه جویی در مصرف آب و برق بخشی از کمبودها را جبران می کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به عملکرد دولت نقد داریم، گرچه در این زمینه متخصص نیستیم، اظهار کرد: می توان با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح از طریق ساخت کلیپ، مستند، موشن گرافی و… و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینهٔ مصرف آب و برق در چهارمحال و بختیاری

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینهٔ مصرف آب و برق در چهارمحال و بختیاری