مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-04اقتصادي

توزیع آرد یارانه ای در روستاهای صعب العبور زنجان


مدیرکل شرکت غله استان زنجان از توزیع آرد یارانه ای در روستاهای صعب العبور زنجان خبر داد.

- ولی الله زمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توزیع آرد یارانه ای در بین 56 روستای صعب العبور و فاقد نانوایی در استان تا پایان مرداد انجام شد.

مدیرکل شرکت غله استان زنجان تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام گرفته در اداره کل غله استان در حدود 500 تن آرد یارانه ای در بین 56 روستای صعب العبور و فاقد نانوایی در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع آرد در بین واحدهای نانوایی استان فرآیند توزیع آرد در بین روستاها براساس برنامه ریزی های قبلی و از طریق سامانه فروش آرد بانک سپه انجام و روند توزیع آرد یارانه ای در روستاها تا پایان سال بر اساس پیش بینی ها و برنامه های قبلی ادامه خواهد یافت.

زمانی همچنین از توزیع 10 هزار تن آرد دیگر در بین نانوایی های استان هم خبر داد و گفت: این مقدار آرد در بین حدود یک هزار واحد نانوایی یارانه ای نوع یک و 2 توزیع شده است.

مدیرکل شرکت غله استان زنجان گفت: بیش از 6 هزار و 500 تن آرد در بین واحدهای نانوایی نوع یک و بیش از 3 هزار تن آرد در بین نانوایی یارانه ای نوع 2 توزیع شده است.

وی ادامه داد: کل فرآیند توزیع آرد در استان توسط سامانه فروش آرد بانک سپه انجام شده و هیچ یک از اقدامات بصورت دستی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آرد یارانه ای در روستاهای صعب العبور زنجان

توزیع آرد یارانه ای در روستاهای صعب العبور زنجان