مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-04سياسي

رژه 150 فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس


همزمان با سالروز شهادت رییس علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، رژه شناورها در خلیج فارس اقتدار دریایی ایران را به نمایش گذاشت.

- ایسنا/بوشهر همزمان با سالروز شهادت رییس علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، رژه شناورها در خلیج فارس اقتدار دریایی ایران را به نمایش گذاشت.

به مناسبت سالروز شهادت رییس علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار شناورها در ساحل خلیج فارس شهر دلوار رژه دریایی را با شکوه برگزار و قدرت دریایی ایران را به نمایش گذاشتند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین اظهار کرد: رژه نمایش قدرت دریایی در خلیج فارس و در محدوده ساحل دلوار زادگاه ریئسعلی به پاس گرامیداشت یاد آن شهید با مشارکت شناورهای مردمی، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی اجرا شد.

سردار رمضان زیراهی تصریح کرد: 150 فروند شناور در رژه قدرت دریایی در روز ملی مبارزه با استعمار شرکت داشتند و 30 شناور سنگین، 120 شناور سبک مردمی و تعدادی شناور بسیج دریایی و پایگاه شهید رییس علی دلواری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در رژه یادشده قدرت دریایی خود را به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: هر سال به مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار برنامه های متنوعی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر برگزار می شود، همان گونه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه 150 فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

رژه 150 فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس