مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-04سياسي

طرح تدفین اموات در بیرجند اجرا می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طرح تدفین اموات در آستان امامزادگان باقریه (ع) بیرجند با هدف معرفی، درآمدزایی و احیای این بقعه متبرکه اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طرح تدفین اموات در آستان امامزادگان باقریه (ع) بیرجند با هدف معرفی، درآمدزایی و احیای این بقعه متبرکه اجرا می شود.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، امروز شنبه 13 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم سازمان اوقاف و امور خیریه بیشترین موقوفات با نیات ماه محرم به ثبت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه سه هزار و 864 موقوفه با نیت ماه محرم در خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: 6 هزار و 420 نیت از دل این موقوفات برای ماه محرم تعبیه شده است.

وی بیان کرد: بیشترین نیت ماه محرم در شهرستان بیرجند با 983 نیت و کمترین نیت در شهرستان خضری با تعداد 108 نیت به ثبت رسیده است.

بخشی پور با اشاره به اینکه طرح بصیرت عاشورایی در 40 بقعه متبرکه استان طی دهه اول ماه محرم برگزار شد، گفت: 31 مبلغ در اجرای این طرح حضور داشتند که 15 نفر از این تعداد بومی بودند.

وی با اشاره به اجرای طرح هر خانه یک روضه طی دهه اول ماه محرم در استان اظهار کرد: تامین مبلغان جهت اجرای طرح هر خانه یک روضه بر عهده سازمان اوقاف قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تدفین اموات در بیرجند اجرا می شود

طرح تدفین اموات در بیرجند اجرا می شود