مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-04سياسي

توزیع 2 هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در بین نیازمندان ایلامی


مدیرکل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: فردا به مناسبت 27 محرم 2 هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در امامزاده علی صالح (ع) توزیع می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: موقوفات ما در استان ایلام کم است، درخواست داریم تا یک وقف تجمیعی یا مشارکتی انجام دهیم چرا که بعضا تمکن مالی افراد یاریگر وقف به نحوی دیگر نیست.

وی افزود: بنا داریم طرح وقف مشارکتی در استان ایلام را نهادینه کنیم، در این راستا نیازسنجی میشود و طبق نیاز مربوطه در این طرح وقف، پیش خواهیم رفت.

مدیرکل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: سازمان اوقاف در طول این مدت سعی داشته بهره وری زمین های کشاورزی و ملک و املاکی که وقف شده اند را بالا ببریم.

وی ادامه داد: نمیتوانیم ما از محل اعتبارات دولتی به خادمین مساجد هزینه پرداخت کنیم، این اعتبارات فقط باید در راه مباحث عمرانی هزینه شود.

حجت الاسلام عزیزی گفت: در طول این دوسال کرونا که در موضوعات موقوفه برای پرداخت حق الزحمه به مشکل برخوردیم، تمامی حقوقات افراد را با کمک گرفتن از دیگر استانها کسب کردیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تلاشیم برای بقاع متبرکه درآمد پایدار کسب کنیم تا دیگر با مشکلی در خصوص پرداخت حق الزحمه خادمین مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در بین نیازمندان ایلامی

توزیع 2 هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در بین نیازمندان ایلامی