مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-04اقتصادي

4 شهرستان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی


استاندار گیلان با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان ها طبق اعلام وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر شهرستان املش در وضعیت زرد، شهرستان های انزلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت درمان، همکاری مردم، اصناف و دست اندرکاران اجرای تصمیمات ستادهای ملی و استانی کرونا اظهار کرد: شاهد کاهش حدود 50 درصدی تعداد بیماران بستری در استان نسبت به دو هفته گذشته هستیم.

  وی به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان ها طبق اعلام وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرستان املش در وضعیت زرد، شهرستان های انزلی، صومعه سرا، آستانه اشرفیه و لنگرود در وضعیت قرمز و سایر شهرستان های گیلان از جمله مرکز استان در شرایط نارنجی قرار دارند.

  به گفته استاندار گیلان، کرونا همچنان مسأله مهم جامعه و نخستین اولویت دولت برای مدیریت و رسیدگی در کشور و نیز استان است.

  زارع، خروج تدریجی گیلان از وضعیت قرمز کرونایی را امیدوار کننده دانست و افزود: در کنار ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون، جلب همکاری بیشتر مردم در مراعات دقیق تر دستورالعمل های بهداشتی همچنان در دستور کار باشد.

  وی با بیان اینکه باتوجه به ورود محموله های جدید واکسن به کشور، باید برای اختصاص سهمیه بیشتر به گیلان تلاش و پیگیری مضاعف شود، تصریح کرد: در ادامه اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شهرستان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی

4 شهرستان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی