مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-04بين الملل

ناگفته های بونسای و نگهداری انواع بونسای


بونسای یک انتخاب ویژه برای هدیه، تزیین دکوراسیون با عمری طولانی می باشد که فروشگاه اینترنتی صبـــح گــل به همراه تیم تخصصی خود با مشاوره و ارسال رایگان به شما این اطمینان را می دهد که با خیالی آسوده و راحت انواع مختلف بونسای را در بهترین کیفیت در اختیارتان قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام صبح گل، بونسای انواع و تنوع بسیاری دارد که هر کدام ازین بونسای ها زیبایی های منحصر به فرد خود را دارا هستند.

انواع کاج، گیاهان زیبای گلداری که ابعاد آن کوچک و مینیاتوری داشته باشد.

تاریخچه بونسای زادبوم این گیاه کشورهای خاور دور (چین و ژاپن) می باشد، تاریخ روی آوردن بشر به این هنر در هزاران سال پیش در زمان امپراطوری چین رخ داده است.

از لحاظ خاص بودن و تفاوت بسیار با گیاهان موجود خیلی سریع تر از دیگر گیاهان مورد استقبال قرار گرفت که همین امر باعث توجه هنردوستان ژاپنی به خود شد که باعث گسترش بیش از پیش انواع و اشکال گوناگون شد.

بونسای شد واژه بن به معنی بشقاب، سینی یا گلدان می باشد و سای به معنی کاشت آن است که واژه مترادف آن در زبان پارسی: دارسان به معنی (دار : درخت ، و سان : گونه ، یعنی درخت گونه) می باشد.

این درختچه بی نظیر با توجه به جثه کوچک شده و زیبایی منحصر به فردی که دارد می تواند خلق کننده زیبایی برای لحظات شادی آفرین اطرافیان بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های بونسای و نگهداری انواع بونسای

ناگفته های بونسای و نگهداری انواع بونسای