مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-04اقتصادي

افزایش خودکفایی و داخلی سازی جعبه های هیدرولیک فرمان خودرو در کشور


یک شرکت دانش بنیان داخلی با استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی با افزایش تولید و عرضه جک هیدرولیک فرمان، موجب بالا رفتن تیراژ تولید جعبه فرمان هیدرولیک در کشور شده است.

- یک شرکت دانش بنیان داخلی با استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی با افزایش تولید و عرضه جک هیدرولیک فرمان، موجب بالا رفتن تیراژ تولید جعبه فرمان هیدرولیک در کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های دانش بنیان در سال 1379 اقدام به تولید پمپ و ادوات هیدرولیکی در صنایع خودروسازی و صنعت کرده است و در کنار آن تولید و عرضه کنیستر یا بخارگیر بنزین همراه با فرهنگ سازی جهت تعویض و جایگزینی آن در خودرو را نیز در دستور کار خود قرار داد.

این شرکت در سال 1382 با بهره مندی از خط تولید خریداری شده از شرکت انتگرال هیدرولیک آلمان موفق به خودکفایی در تولید پمپ هیدرولیک پره ای طرح ویکرز در ایران نیز شده است.

مهندس نظامعلی علی نژاد، قائم مقام و عضو هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان در مورد کارکرد و ویژگی های سیستم هیدرولیک فرمان خودرو اعلام کرد: با وجود فعالیت 25 ساله صنایع خودروسازی برای هیدرولیک کردن فرمان خودروهای تولیدی، 80 تا 85 درصد وزنی سیستم فرمان هیدرولیک خودرو شامل شیر مقسم فرمان، جک هیدرولیک و پمپ وارداتی بوده و باقی قطعات نیز توسط شرکت های داخلی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خودکفایی و داخلی سازی جعبه های هیدرولیک فرمان خودرو در کشور

افزایش خودکفایی و داخلی سازی جعبه های هیدرولیک فرمان خودرو در کشور