مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-04اجتماعي

افزایش دمای هوا در همدان


کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوا تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد گفت: بارش های موثر همدان از آبان ماه به بعد خواهد بود اگرچه طبق پیش بینی های فصلی میانگین بارش کمتر از میانگین بلندمدت خواهد بود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان تا پایان هفته آینده صاف تا قسمتی ابری است اظهار کرد: در برخی از نقاط استان به ویژه در ساعات بعدازظهر شاهد وزش باد نسبتا شدیدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سه روز آینده دمای هوا در استان در حال حاضر تغییر محسوس ندارد افزود: در 24 ساعت گذشته شهرستان اسدآباد با 35 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و شهرستان بهار با 8 درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه طی 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان بین 33 تا 11 درجه در نوسان بوده است خاطرنشان کرد: دمای هوای همدان از دوشنبه هفته جاری یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

وی در پایان بیان کرد: بارش های موثر همدان از آبان ماه به بعد خواهد بود اگرچه طبق پیش بینی های فصلی میانگین بارش آبان ماه امسال کمتر از میانگین بلندمدت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای هوا در همدان

افزایش دمای هوا در همدان