مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-04سياسي

گلستان در وضعیت نارنجی قرار گرفت


استاندار گلستان با اشاره به وضعیت استان گفت: استان در شرایط نارنجی قرار دارد و در حال حاضر 1013 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری اند که از این تعداد 190 بیمار در آی سی یو هستند و 61 بیمار به ونتیلاتور متصل اند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به وضعیت استان گفت: استان در شرایط نارنجی قرار دارد و در حال حاضر 1013 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری اند که از این تعداد 190 بیمار در آی سی یو هستند و 61 بیمار به ونتیلاتور متصل اند.

هادی حق شناس امروز (شنبه 13 شهریورماه) در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا شرط حضور افراد در مراسم اربعین اولاً موافقت دولت عراق و ثانیاً تزریق کامل دو دوز واکسن است.

وی افزود: در صورت واکسیناسیون معلمان، اولیای مدارس، رانندگان سرویس مدارس و خانواده ها بازگشایی مدارس انجام خواهد شد و البته به دلیل صدمه که آموزش غیرحضوری به آموزش علمی کشور وارد می آورد تلاش برای ایجاد شرایط آموزش حضوری ادامه دارد اما الزاماً بازگشایی مدارس در ابتدای مهر انجام نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس یادآور شد: از یک میلیون و 250 هزار نفری که در استان واجد شرایط دریافت واکسن هستند تا به حال بیش از 626 هزار دُز واکسن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در وضعیت نارنجی قرار گرفت

گلستان در وضعیت نارنجی قرار گرفت