مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-04اقتصادي

امسال 2450 سامانه برق خورشیدی به عشایر فارس تحویل می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که براساس برنامه ریزی، تا پایان امسال 2450 سامانه برق خورشیدی به عشایر فارس تحویل داده می شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که براساس برنامه ریزی، تا پایان امسال 2450 سامانه برق خورشیدی به عشایر فارس تحویل داده می شود.

احمدرضا خسروی شنبه 13 شهریور به خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون 1896 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر در محدوده 26 شهرستان تحت مدیریت توزیع برق استان فارس تحویل شده و 554 دستگاه دیگر از این سامانه ها نیز تا پایان سال، تحویل خانوارهای عشایر غیور فارس خواهدشد.

خسروی، با اشاره به خدمات گسترده ای که صنعت برق طی سالیان پس از انقلاب اسلامی به منظور تأمین برق مردم انجام داده، گفت: اکنون همه روستاهای بالای 10 خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند و قصد داریم عشایر را نیز از این نعمت بهره مند کنیم.

خسروی اعتبار هزینه شده برای این تعداد سامانه تحویل شده را بیش از189 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: به طور تقریبی 90 درصد هزینه هر سامانه توسط دولت و 10درصد توسط خانوار متقاضی عشایری تامین شده است.

این مقام مسئول، یادآور شد: در این طرح هر خانوارعشایر با در اختیار داشتن یک پنل خورشیدی کوچک سبک و قابل حمل می تواند به راحتی برق مورد نیاز خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 2450 سامانه برق خورشیدی به عشایر فارس تحویل می شود

امسال 2450 سامانه برق خورشیدی به عشایر فارس تحویل می شود