مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-04اقتصادي

کرمانشاه در جایگاه چهارم خرید تضمینی گندم در کشور


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با خرید 422 هزار تن گندم به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان در جایگاه چهارم خرید تضمینی گندم در کشور ایستاد.

- ، ماشااله ارویسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اردیبهشت ماه امسال که فصل برداشت گندم در استان کرمانشاه شروع شده خرید تضمینی و توافقی گندم نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بیش از یک میلیون و 400 هزار تنی ذخیره سازی استاندارد گندم در 2 بخش دولتی و خصوصی، افزود: کرمانشاه یکی از قطب های صنعت سیلو سازی و مراکز ذخیره استراتژیک کشور است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای فصب برداشت گندم در کرمانشاه تا امروز بیش از 422 هزار تن گندم به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان کرمانشاهی در قالب 372 هزار تن تضمینی و 50 هزار و 800 تن توافقی خریداری شده است.

وی با اشاره به کسب جایگاه چهارم برای استان کرمانشاه در خرید تضمینی گندم، گفت: با وجود کاهش شدید نزولات آسمانی و خشکسالی در منطقه، کرمانشاه توانست بعد از استان های خوزستان، گلستان و فارس جایگاه چهارم خرید تضمینی گندم در کشور را کسب کند.

ارویسی در ادامه به قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور اشاره کرد و گفت: امسال بر اساس مصوبات قیمت هر کیلو گندم پنج هزار تومان تعیین شد که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در جایگاه چهارم خرید تضمینی گندم در کشور

کرمانشاه در جایگاه چهارم خرید تضمینی گندم در کشور