مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-04سياسي

موزه مواریث دینی سرخه در چهل ستون افتتاح می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه گفت: موزه دائمی میراث دینی در مسجد چهلستون سرخه افتتاح می شود.

- ایسنا/سمنان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه گفت: موزه دائمی میراث دینی در مسجد چهلستون سرخه افتتاح می شود.

بهمن اخلاقی 13 شهریور ماه 1400 با اعلام این خبر اظهار کرد: افتتاح موزه مواریث دینی در این شهرستان رویدادی ارزشمند و اقدامی معنوی است که از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صورت می گیرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه افزود: این موزه با هدف آگاهی افزایی به افراد در ارتباط با شخصیت های دینی و اندیشمندان اسلامی شهر سرخه، معرفی بناهای تاریخی مذهبی، آیین ها و مراسم های مذهبی و مواریث مذهبی به زودی افتتاح می شود.

وی با قدردانی از مؤثران شهر در زمینه پیگیری برای افتتاح این موزه اضافه کرد: هر موزه بنا به شرایط خاصی که دارد از اهمیت خاصی برخوردار است اما در این میان موزه میراث دینی به دلیل گستردگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اخلاقی با اشاره به اینکه این موزه در انتقال معارف دینی می تواند برای همه اقشار اثرگذار باشد، گفت: این موزه غرفه های متعددی دارد و سعی شده است در آن غرفه هایی برای بزرگان و علمای سرخه، قرآن کریم، اماکن مقدسه، افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه مواریث دینی سرخه در چهل ستون افتتاح می شود

موزه مواریث دینی سرخه در چهل ستون افتتاح می شود