مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-04اقتصادي

حمایت دولت از کشت و فرآوری گیاهان دارویی ادامه می یابد


معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: حمایت دولت از کشت و فرآوری گیاهان دارویی از محل اعتبارات ملی ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدمهدی برومندی ظهر امروز در بازدید از باغات و گلخانه های شهرستان خلخال اظهار کرد: حمایت دولت از کشت و فرآوری گیاهان دارویی و احداث باغ در اراضی شیبدار از محل اعتبارات ملی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بازدید خود از شهرستان خلخال افزود: شهرستان خلخال به لحاظ فضای گلخانه ای و انتقال کشت های آب بر از فضای باز به گلخانه در استان اردبیل جایگاه اول را قرار دارد و این موفقیت علاوه بر سازوکارهای علمی، مربوط به آب وهوای مطبوع شهرستان خلخال برای کشت گل رز هلندی است.

معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: استفاده از آخرین یافته های علمی و اصلاح باغات گردو از اهم برنامه های وزارت جهاد کشاورزی برای شهرستان خلخال است.

فراخوان عمومی برای احداث شهرک گلخانه ای خلخال انجام می شود برومندی در خصوص شهرک گلخانه ای طولش شهرستان خلخال نیز بیان کرد: به زودی فراخوان عمومی جهت واگذاری و شروع عملیات احداث شهرک گلخانه ای در این شهرستان انجام خواهد شد.

وی گفت: 560 میلیون تومان اعتبار برای سرشاخه کاری و احداث باغات جدید و باغ مادری گردو برای تامین پیوندک جهت تامین نیاز استان در خلخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از کشت و فرآوری گیاهان دارویی ادامه می یابد

حمایت دولت از کشت و فرآوری گیاهان دارویی ادامه می یابد