مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-04سياسي

بیمارستان های خراسان شمالی هیچ گاه با کمبود اکسیژن مواجه نشدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیمارستان های این استان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هیچ گاه با کمبود اکسیژن مواجه نشد.

- دکتر سید احمد هاشمی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که 13 شهریور ماه در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه طی این مدت برای تامین اکسیژن با مشکلاتی مواجه شدیم، افزود: اما هیچ گاه با کمبود اکسیژن مواجه نشدیم و در حال حاضر 9 دستگاه اکسیژن برای در حال تولید اکسیژن بیمارستان ها است.

وی ادامه داد: در گذشته فقط بیمارستان های امام حسن(ع)، آیت الله هاشمی رفسنجانی در شیروان و پور سینای آشخانه دارای دستگاه اکسیژن ساز بودند این در حالی است که هم اکنون یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد و یک دستگاه نیز در بیمارستان جاجرم نصب شده است.

دکتر هاشمی در ارتباط با امر بیماری یابی در استان نیز بیان کرد: بیماری یابی ویروس کرونا دراستان در حال انجام است و درخواست تامین اعتبار لازم برای خرید کیت های رپید جهت انجام بیماری یابی هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین هم اکنون در بیمارستان های استان و داروخانه های بخش خصوصی با کمبود داروی بیماران مبتلا به کرونا و یا سرم نیستیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از هفته گذشته تاکنون تعداد موارد بستری مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های خراسان شمالی هیچ گاه با کمبود اکسیژن مواجه نشدند

بیمارستان های خراسان شمالی هیچ گاه با کمبود اکسیژن مواجه نشدند