مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-04اقتصادي

52 کارگزار تجارت فناوری مسیر تجاری سازی محصولات دانش بنیان را هموار کردند


بروکر یا کارگزارهای تجارت فناوری، فعالانی هستند که کار پیوند میان طرف های عرضه و تقاضای فناوری را آسان می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روند ایجاد ارتباط میان عرضه و تقاضای فناوری، به یک حلقه واسط نیاز دارد که ضمن شناختی دقیق توانمندی ها و فناوری های طرف عرضه، آگاهی خوبی از نیازهای صنعت و دیگر متقاضیان فناوری داشته باشد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از کارگزاران تجارت فناوری یا بروکرها در استا ن های کشور به این روند تحقق بخشیده است.

تا پایان فصل بهار سال جاری، بیش از 52 بروکر یا کارگزار تجارت فناوری ارزیابی شدند و کار تبادلات فناورانه  را در سراسر کشور تسهیل می کنند.

در تمامی استان های کشور از جمله دفاتر فن بازار منطقه ای، یک بروکر یا کارگزار تجارت فناوری مستقر است که وظیفه شناسایی توانمندی های فناورانه و ایجاد بستر تبادل آن ها را بر عهده دارند.

  ارزیابی دوره ای تخصص و توانمندی بروکرها اما روند پیوستن متخصصان به جمع کارگزاران تجارت فناوری، روندی پویا است و تعداد این بروکرها تغییر می کند.

ارزیابی بروکرها و فناورانه، سرمایه گذاری در زیست بوم نوآوری و فناوری و رفع نیازهای فناورانه صنایع به طوری که از بدنه دانش بنیانی کشور این نیاز را تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 کارگزار تجارت فناوری مسیر تجاری سازی محصولات دانش بنیان را هموار کردند

52 کارگزار تجارت فناوری مسیر تجاری سازی محصولات دانش بنیان را هموار کردند