مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-04سياسي

استان گلستان در شرایط نارنجی قرار گرفت/ رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان الزامی است


با توجه به نارنجی شدن استان تمام پروتکل های وضعیت نارنجی اعم از آمد و شدها، محدودیت های ترافیکی و حضور کارمندان در محیط کار اعمال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس اولا موافقت دولت عراق و ثانیا تزریق کامل 2 دُز واکسن است.

وی تصریح کرد: در صورت واکسیناسیون معلمان, اولیای مدارس, رانندگان سرویس مدارس و خانواده ها بازگشایی مدارس انجام خواهد شد و البته به دلیل صدمه که آموزش غیرحضوری به آموزش علمی کشور وارد می آورد تلاش برای ایجاد شرایط آموزش حضوری ادامه دارد اما الزاما بازگشایی مدارس در ابتدای مهر انجام نخواهد شد.

استاندار گلستان گفت: استان در شرایط نارنجی قرار دارد و در حال حاضر یک هزار و 13 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 190 بیمار در آی سی یو هستند و 61 بیمار به ونتیلاتور متصل هستند.

حق شناس افزود: از یک میلیون و 250 هزار نفری که در استان واجد شرایط دریافت واکسن هستند تا به حال بیش از 626 هزار دُز واکسن در استان تزریق  شده که بیش از 467 هزار دُز اول را تزریق کرده اند و بیش از 158 هزار نفر هر دو دُز واکسن را تزریق کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به نارنجی شدن استان تمام پروتکل های وضعیت نارنجی اعم از آمد و شدها، محدودیت های ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان گلستان در شرایط نارنجی قرار گرفت/ رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان الزامی است

استان گلستان در شرایط نارنجی قرار گرفت/ رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان الزامی است