مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-04سياسي

افزایش تردد افاغنه به استان کرمان


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان تاکید کرد: استان کرمان کماکان مشکل اتباع افغانستانی و تردد آنها به استان را دارد و این ترددها افزایش پیدا کرده و هیچ گونه امکان نظارتی بر اتباع غیرمجاز وجود ندارد.

- حمید شمس الدینی پیش از ظهر امروز13 شهریورماه در نود و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان در زمینه اقدامات برای جلوگیری از ورود سویه لامبدا به استان گفت: براساس برآورد تحلیلی، احتمال اینکه از شرق کشور این سوش وارد کشور شود کمتر است.

وی ادامه داد: مهمترین ملاحظه ای که وجود دارد راهپیمایی اربعین است، زائرینی که از پیاده روی برمی گردند هرچند ضوابط برگزاری ابلاغ شده اما باید مراقبت زیادی صورت گیرد و همچنین تردد زائرین خارجی از استان کرمان یکی دیگر دغدغه ها در زمینه شیوع نوع جدید ویروس کروناست.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان بیان کرد: فعلا هیچ پرواز خارجی به استان کرمان نداریم و مقرر شد اداره کل راهداری مراقبت لازم در خصوص ورود مسافران از استان های مرزی را داشته باشد.

وی تاکید کرد: استان کرمان کماکان مشکل اتباع افغانستانی و تردد آنها به استان را دارد و این ترددها افزایش پیدا کرده و هیچ گونه امکان نظارتی بر اتباع غیرمجاز وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تردد افاغنه به استان کرمان

افزایش تردد افاغنه به استان کرمان