مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-04سياسي

مرمت و سامان دهی قنات روستای هدف گردشگری عباس آباد میامی توسط مردم


مسوول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی گفت: در حرکتی خودجوش، مظهر قنات شاه عباسی روستای هدف گردشگری عباس آباد میامی به همت اهالی این روستا سامان دهی شد.

- ایسنا/سمنان مسوول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی گفت: در حرکتی خودجوش، مظهر قنات شاه عباسی روستای هدف گردشگری عباس آباد میامی به همت اهالی این روستا سامان دهی شد.

سید محمد صادق رضویان13 شهریور ماه 1400 با اعلام این خبر افزود: این قنات در حریم کاروانسرای عباس آباد واقع شده است و مسیر آب قنات در ادامه از داخل کاروانسرا عبور می کند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی با اشاره به اینکه آغاز قنات، همان دهانه قنات است که مظهر قنات نامیده می شود، گفت: مظهر قنات جایی است که آب از دل قنات بیرون می آید و ظاهر می شود و می تواند برای آبیاری و دیگر مصارف مورد استفاده قرار بگیرد.

رضویان با قدردانی از اهالی روستا برای مرمت این اثر، گفت: مرمت آثار تاریخی با مشارکت مردم و جامعه محلی، زمینه ساز تسریع در رشد گردشگری هر منطقه، جلوگیری از تخریب آثار تاریخی و.

خواهد بود.

مسوول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی تصریح کرد: کاروانسرای عباس آباد در دوران صفویه ساخته شده و از سلامت و پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و سامان دهی قنات روستای هدف گردشگری عباس آباد میامی توسط مردم

مرمت و سامان دهی قنات روستای هدف گردشگری عباس آباد میامی توسط مردم