مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-04اقتصادي

آخرین مهلت تمدید پروانه های چرای دام اعلام شد / اقتصادی کردن طرح های مرتعداری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: هشتم آذرماه آخرین مهلت تمدید پروانه های چرای دام مرتعداران و بهره برداران استان است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: هشتم آذرماه آخرین مهلت تمدید پروانه های چرای دام مرتعداران و بهره برداران استان است.

علیرضا نصرآبادی، امروز شنبه 13 شهریور به رسانه های گروهی گفت: با توجه به مراجعه و درخواست های مکرر مرتعداران و بهره برداران مجاز مراتع برای تمدید پروانه چرای دام و عذر موجه در خصوص عدم اطلاع از ضوابط و مقررات اعلام شده و با ملاحظه شرایط حاد کرونایی، این مهلت تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از تاریخ ابلاغ بخشنامه توسط سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در آذر ماه سال گذشته به مدت یک سال دیگر یعنی هشتم آذر ماه امسال مهلت برای تمدید پروانه چرا داده شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: مرتعداران و بهره برداران مجاز که تاکنون موفق به پرداخت حق و حقوق ناشی از تمدید سالانه پروانه چرای دام در سال های گذشته نشده اند، در صورت عدم احراز شرایط ابطال پروانه چرا، اجازه داده می شود نسبت به پرداخت بدهی خود به نرخ روز اقدام و متعاقب آن در اجرای بند 20 فصل دوم اصلاحیه شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت تمدید پروانه های چرای دام اعلام شد / اقتصادی کردن طرح های مرتعداری

آخرین مهلت تمدید پروانه های چرای دام اعلام شد / اقتصادی کردن طرح های مرتعداری