مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-04اقتصادي

اتصال 280 کارآفرین طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان به بازار


رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: در راستای تحقق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان هرمزگان 280 کارآفرین به بازار متصل و 10 شبکه زنجیره ارزش ایجاد شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: در راستای تحقق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان هرمزگان 280 کارآفرین به بازار متصل و 10 شبکه زنجیره ارزش ایجاد شد.

محمد دل پسند صبح امروز (13 شهریورماه) در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به فاز اول طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان هرمزگان افزود: با هدف مطالعه و بررسی منابع و استخراج اطلاعات جهت شناسایی فرصت ها و مزیت های شغلی استان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: به همین منظور شناسایی و استخراج فرصت های شغلی در حوزه مشاغل خانگی استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت و اطلاعات در این خصوص از سازمان های مختلف جمع آوری شد.

دل پسند خاطر نشان کرد: به منظور استخراج اطلاعات از سازمان ها ی مختلف در خصوص فرصت های شغلی در حوزه مشاغل خانگی استان نشست های متعددی با کارشناسان مرتبط با مشاغل خانگی استان تشکیل و نامه به دستگاه¬های مرتبط به مشاغل خانگی جهت مشخص نمودن مزیت ها و پتانسیل های استان به تفکیک شهرها ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 280 کارآفرین طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان به بازار

اتصال 280 کارآفرین طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان به بازار